loading...

hamyaretorist

بازدید : 6
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 16:21

تخت جمشید

کشور ایران دارای جاذبه های زیاد تاریخی می باشد، که جست و جو در هر کدام از انها باعث می شود تا شما با بخش هایی از تاریخ دور و نزدیک کشور اشنا بشوید. در این مطلب از اس چارتر قصد داریم تا شما را با تخت جمشید، تمدن ایران و اثار باستانی اشنا کنیم، شما می توانید برای سفر به تخت جمشید از سایت اس چارتر بلیط چارتری بندرعباس شیراز را تهیه کنید و سری به این بنای تاریخی بزنید.

تاریخچه تخت جمشید

حتی اگر به تخت جمشید سفر هم نکرده باشید نام این اثار را شنیده اید، درشیراز تخت جمشید وجود دارد که در دوران داریوش بزرگ، خشایارشا، اردشیر اول احداث شده است.در سال 518 پیش از میلاد بنای تخت جمشید به عنوان پایتخت جدید هخامنشیان در پارسه اغاز شده است، با کمک نوه اش اردشیر یکم بناهای دیگری ساختند و این مجموعه را گسترش دادند. سامنر طبق براورده هایی که کرده است می گوید تخت جمشید شامل 39 قرارگاه مسکونی بوده است که در دوران هخامنشیان، ۴۳٬۶۰۰ نفر جمعیت داشته است. تاریخ دانان می گویند اسکندر مقدونی سردار یونانی در سال 330 پیش از میلاد، به ایران حمله کرده است و تخت جمشید را به اتش کشیده است و بخش بزرگی از کتاب ها، فرهنگ و هنر هخامنشی را با این کار نابود کرده است. اما با همین حال ویرانه های این مکان همچنان پا بر جا است و باستان شناسان از ویرانه های ان نشانه های اتش و هجوم را ثبت می کنند.

تخت جمشید، مکان تاریخی در شیراز از سال 1979 در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

وسعت کاخ های تخت جمشید به 125 هزار متر مربع می رسد که در روی سکویی به ارتفاع 8 تا 18 متر مربع واقع شده است.از کاخ های مهم تخت جمشید می توان به کاخ دروازه ملل – خزانه شاهی – دژ و باروی حفاظتی اشاره نمود.

بعد از گذشت سال های زیادی گردشگران خارجی و ایرانی علاقه زیادی به این بنا که نماد تاریخ ایرانیان است دارند و همه ساله از تخت جمشید بازدید می کنند، شما نیز اگر دوست دارید سفری متفاوت به شهر زیبای شیراز داشته باشید می توانید از سایت اس چارتر بلیط ارزان چارتری تهران شیراز بگیرید و سفر کنید.

بازدید : 7
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 9:31

یکی از غداهای بندرعباس چیست؟موفلک

موفلک نیز یکی دیگر از غذاهای بندرعباس می باشد. در تهیه این غذا نیز مانند دیگر غذاهای جنوبی از ماهی استفاده می شود. علاوه بر ماهی از گندم و جوپرک نیز در تهیه موفلک استفاده می شود. برای طبخ این غذا ابتدا گندم را در ظرفی دیگر تفت می دهیم یا به اصطلاح برشته می کنیم تا رنگ ان تغییر کند. بهترین ارائه کننده بلیط هواپیما تهران بندرعباس ، سایت آس چارتر می باشد. سپس گندم را مانند برنج می خیسانیم. در ظرفی دیگر پیاز را تفت و زردچوبه را به آن اضافه می کنیم. در این مرحله ماهی را که از قبل آب و زردچوبه جوشانده بودیم، استخوان و پوستش را جدا می کنیم به پیاز اضافه می کنیم. آبی را که ماهی در آن جوشانده را نگه می داریم و بعد از تفت پیاز به همراه ماهی، به مخلوط اضافه می کنیم. سپس گندمی را که از قبل خیسانده بودیم به آب و ماهی و پیاز اضافه می کنیم و اجازه می دهیم آب بخار شود. در نهایت اجازه می دهیم تا تمامی مواد در کنار یکدیگر دم بکشد. بنا به سلیقه می توان ادویه های تند جنوبی را نیز به غذایمان اضافه کنیم.با سایت اس چارتر بلیط هواپیما تهران بندرعباس را رزرو کنید.

بازدید : 9
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 10:40

تزیینات کاخ کرملین

داخل کاخ کرملین دارای معماری و طراحی های بی نظیر و تزیینات منجصربفردی می باشد، از این تزئینات می توان به تزیینات طلا کاری و نقاشی ‌های دیواری، گنبد های طلایی و نقاشی ‌های مذهبی، تزیینات داخلی ظریف آن اشاره کرد. با تهیه بلیط هواپیما تهران مسکو در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

امکانات رفاهی کاخ کرملین مسکو

کاخ کرملین بزرگترین و باشکوه ترین بتای تاریخی در مسکو روسیه که گردشگران زیادی سالانه از آن دیدن می کنند، این کاخ دارای امکانات رفاهی متعددی می باشد که از امکانات می توان به پارکینگ عمومی، سرویس بهداشتی، رستوران های متعدد با غذاها و نوشیدنی های خاص و خوشمزه، چندین کافه، فروشگاه های سوغاتی، راهنمای تور برای گشت ‌وگذار، ویلچر برای افراد معلول، کمد امانات برای نگهداری وسایل بازدید کنندگان، اینترنت رایگان و ... می باشد.

بازدید : 12
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 16:05

در مورد کاخ های نیاوران

قسمت شمالی تهران، که در پای کوه های توچال واقع شده است، از گذشته های دور تا زمان حال، دارای بهترین آب و هوا و منظره بوده است. به همین دلیل است که پادشاهان سلسله قاجار، باغ های شمیرانات را برای ساختن مجموعه کاخ های تابستانی خود انتخاب کردند. کاخ هایی که با عنوان کلی صاحبقرانیه شناخته می شدند. بعد از آن، سلسله پهلوی نیز مجموعه کاخ های نیاوران را در این نقطه از شهر تهران بنا کردند. تهران تنها پایتختی شلوغ نیست، بلکه مقصدی عالی برای درک بهتر از تاریخ ایران می باشد. اگرچه بیشتر افراد از داشتن سفری بیش از 1 یا 2 روز به تهران، اجتناب می کنند، شهر تهران مقصدی فوق العاده برای تمام گردشگرانی است که عاشق کشف زیبایی های ایران می باشند. کاخ نیاوران، پس از ساخته شدن، تا پایان سلسله پهلوی، محل اقامت شاه و خانواده وی بود. اما اقامتگاه آخرین شاه ایران، امروزه تبدیل به مجموعه ای تاریخی و دیدنی شده است که بازدید از آن برای عموم افراد آزاد می باشد. تک تک بخش های کاخ، از فضای سبز اطراف گرفته تا اتاق کودکان، مانند گذشته دست نخورده باقی مانده اند. گویا که زمان در این کاخ باشکوه و دیدنی متوقف شده و همه چیز یخ زده است. شما می توانید بلیط هواپیما اصفهان تهران را از سایت آس چارتر تهیه کنید.

بخش های مختلف کاخ نیاوران

بخش صاحبقرانیه

مجموعه اصلی نیاوران، شامل چندین ساختمان و موزه می باشد. همچنین می توانید از محله صاحبقرانیه نیز دیدن کنید. بخش صاحبقرانیه شامل مجموعه کاخ ها مربوط به سلسله قاجار می باشد.

کوشک احمد شاهی

یکی از معروف ترین کاخ های موجود در مجموعه نیاوران، که به لحاظ بصری از خود کاخ نیاوران هم شناخته شده تر است، عمارت کوشک احمد شاهی می باشد. عمارتی که به عنوان خوابگاه ییلاقی احمدشاه قاجار شناخته می شده است.

بازدید : 7
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 10:57

هتل 5 ستاره پارس کاروانسرا

هتل کاروانسرا یکی از هتل های قدیمی آبادان می باشد که در سال 1350 افتتاح شده بود. اما بعد از جنگ تحمیلی عملا بلااستفاده شده بود و در اختیار رزمندگان قرار داشت. پس از اتمام جنگ و در سال 1374 تحت نظارت ستاد اجرایی فرمان امام بازسازی و دوباره پذیرای مسافران می باشد و به گروه هتل های پارسیان واگذار شد. این هتل دارای 93 اتاق می باشد. این هتل شاهد روزهای جنگ بوده است. امروزه، موزه ای از ماکت آثار جنگ در این هتل قرار دارد و می توان گفت یکی از جاذبه های این هتل به شمار می آید. در بازسازی این هتل، استانداردهای هتلداری رعایت شده است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به: استخر روباز، سالن ماساژ، اینترنت رایگان، زمین فوتبال، رستوران و کافی شاپ، فوتسال، پینت ‌بال و بیلیارد اشاره کرد. اگر شما هم قصد سفر به آبادان را دارید می توانید بلیط ارزان چارتری هواپیما خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید. همچنین شما می توانید از فضای سبز اطراف هتل برای پیاده روی استفاده کنید. قیمت اتاق های این هتل از 807 هزارتومن شروع می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آبادان 6 کیلومتر می باشد.

آدرس: آبادان، میدان کاروانسرا، تقاطع بلوار بهارستان و آزادی

هتل 4 ستاره پارسیان آزادی

هتل پارسیان، یکی از هتل های لوکس آبادان می باشد که در سال 1347 افتتاح شده است. پس از شروع جنگ تحمیلی، کار این هتل نیز با تاثیر از شرایط جنگ موقتا متوقف شد. پس از اتمام جنگ و در سال 1374 بنای هتل بازسازی و دوباره شروع به کار کرد. آخرین بازسازی در این هتل در سال 1382 انجام شده است. این هتل در گذشته به نام پرشین اما امروزه به نام پارسیان آزادی و تحت گروه نظارت هتل های پارسیان فعالیت می کند. یکی از مزیت های این ختل قرار گرفتن در مرکز شهر می باشد.

بازدید : 19
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 9:31

رستوران های هتل گلدن پلاس مشهد

شهر مقدس مشهد از توریستی ترین شهرهای ایران که دارای جاذبه های گردشگری و توریستی فراوانی می باشد، سالانه بیش از چندین هزار گردشگر از داخل و خارج از کشور به شهر مشهد وارد می شوند، این شهر بخاطر توریستی بودن و میزان بالای گردشگر دارای امکانات رفاهی بی نظیر و فوق العاده ای می باشد، یکی از این امکانات هتل ها می باشند، مشهد دارای هتل ها، مهمان سراها، سوئیت های بسیار زیادی می باشد، یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره در مشهد هتل گلدن پلاس یا همان قصر طلایی می باشد، در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی یکی از این جاذبه‌ ها رستوران ‌های این هتل لاکچری بپردازد، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.بلیط هواپیما تهران مشهد را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

معرفی هتل گلدن پلاس مشهد

هتل گلدن پالاس مشهد از هتل‎‌ های پنج ستاره مشهد که در در خیابان امام رضا نزدیک ‌ترین مسیر به حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد، هتل گلدن پالاس مشهد در سال 1356 در مشهد ساخته و افتتاح شد. هتل گلدن پالاس مشهد استاندارد و بی ‌نظیر که دارای افتخارات فراوانی در صنعت هتلداری ایران و جهان می باشد و تا کنون جایزه‌ های زیادی در دهه 90 شده است، همچنین در سال ‌های 1396، 1398 و 1399 موفق به کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌ کنندگان شده است. هتل بین ‌المللی گلدن پلاس مشهد دارای معماری و ظاهر بسیار شیک و دکوراسیون داخلی هتل و اتاق ‌ها نیز بسیار باشکوه است. و امکانات تفریحی و رفاهی بی نظیر و منحصر بفردی می باشد، رستوران ‌ها و کافی‌ شاپ‌ های هتل گدن پلاس مشهد از جذاب ترین بخش های این هتل می باشد، در ادامه با بهترین رستوران ‌ها و کافی ‌شاپ‌ها، غذا و نوشیدنی های خاص هتل گلدن پلاس مشهد آشنا خواهید شد.

بازدید : 16
شنبه 15 ارديبهشت 1403 زمان : 17:07

موزه سنجش تبریز

از جاذبه های دیدنی در اطراف میدان ساعت تبریز، موزه سنجش می باشد، موزه سنجش در خانه ای تاریخی و قدیمی که قدمت آن به دوره حکومت قاجار باز می گردد، خانه سلماسی از تاریخی ترین خانه های تبریز که به سبک معماری قاجاری در زمینی به مساحت ۸۷۵ متر در دو طبقه ساخته شده است، خانه سلماسی در سال ۱۳۷۶ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده و در داخل این خانه تنه درختی وجود دارد که مربوط به دوره پلیوسن می باشد و حدود ۵ میلیون ساله از عمر آن می گذرد، از آثار تاریخی موجود در موزه سنجش تبریز می توان به ابزارهای سنجش مربوط به علم هواشناسی، انواع قطب ‌نماها، وسایل مربوط به علم نجوم مثل اسطرلاب، ساعت‌های قدیمی و آثار دیگری از این قبیل اشاره کرد. با تهیه بلیط هواپیما تهران تبریز در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بازار بزرگ تبریز

بازار بزرگ تبریز از دیگر جاهای دیدنی در تبریز می باشد، این بازار تاریخی و قدیمی از بزرگ ‌ترین بازارهای سرپوشیده تاریخی در ایران و جهان بشمار می رود، بازار بزرگ تبریز حدود ۱ کیلومترمربع مساحت دارد و حدود ۵۵۰۰ مغازه و حجره و همچنین ۳۰ مسجد، ۵ حمام و ۱۲ مدرسه نیز در خود جای داده است، انواع سوغات تبریز و هر آنچه که می خواهید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توانید در این بازار تهیه نمایید، بازار تبریز از محبوب ‌ترین جاذبه های گردشگری تبریز که در بین مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در سال ۱۳۵۴ در فهرست آثار ملی ایران و در سال ۱۳۸۹ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

مسیر دسترسی به میدان ساعت تبریز

برای دسترسی به میدان ساعت تبریز می توانید از وسایل نقلیه مختلفی استفاده نمایید، از این رو دانستن بهترین و آسان ترین مسیر نیز بسیار به شما کمک خواهد کرد، مناسب ‌ترین راه دسترسی به میدان ساعت تبریز استفاده از مترو و یا تاکسی می باشد، اگر حوصله شلوغی و ترافیک را ندارید مترو بهترین گزینه می باشد، میدان ساعت تبریز در خیابان ارتش و تقاطع خیابان امام خمینی قرار دارد.

بهترین زمان بازدید از میدان ساعت تبریز

میدان ساعت تبریز از جاهای دیدنی تبریز می باشد، این میدان در مرکز شهر قرار دارد و مرکز شهر از مناطق مهم و شلوغ تبریز بشمار می رود، بنابراین زمان مناسب برای بازدید از میدان ساعت شب ‌ها می باشد، زیرا علاوه بر اینکه کمی از اردحام جمعیت کاسته می شود، شب‌ ها زیبایی بیشتری دارد به دلیل نور پردازی های زیبا و جذاب، در روز هم بسیار دیدنی می باشد، در روز بهترین زمان بین ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر می باشد، زیرا در این زمان می توانید از جاذبه های دیدنی دیگر در اطراف میدان ساعت نیز دیدن نمایید.

بازدید : 16
شنبه 15 ارديبهشت 1403 زمان : 12:47

قلعه جنی کیش

از دیگر جاهای دیدنی کیش قلعه جنی کیش می باشد، این قلعه یکی از جذاب ترین و قدیمی ترین قلعه های تاریخی در جزیره کیش می باشد، این قلعه دارای دو طبقه و به شکل مستطیل می باشد و دارای دو بارو نیز دارد، این قلعه جنی دارای قصه و ماجراهای عجیبی می باشد. این قلعه در گذشته بعنوان پاسگاه و محل خدمت سربازان کاربری داشته که طبق گزارش‌‌ های زیادی مبنی بر مشاهده جن و اتفاقات عجیب‌ وغریبی که در این قلعه رخ داده بود این پاسگاه خالی شد و متروکه شد، برای بازدید از این قلعه می توانید روزها به بازدید از آن بپردازید.بلیط هواپیما تهران کیش را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

آدرس قلعه جنی کیش: هرمزگان، کیش، جاده جهان، نرسیده به کشتی یونانی

کشتی یونانی کیش

از معروف ‌ترین جاهای دیدنی کیش کشتی یونانی می باشد، این کشتی که در سال 1345 در جزیره کیش به گل نشست ساخت کشور انگلستان است و متعلق به یونانی ها می باشد، کشتی یونانی نیز دارای روایات و قصه های زیادی می باشد، این کشتی در زمان به گل نشستن تلاش های زیادی برای در نجاتش انجام شد که بی فایده بود و یونانی ها مجبور به تخلیه نفت داخل آن شدن و کشتی یونانی برای همیشه در جزیره باقی ماند، این کشتی زیبا و جذاب از بهترین جاذبه های دیدنی در جزیره کیش می باشد که خصوصا در نزیدک غروب آفتاب و شب ها بسیار زیبا و تماشایی می باشد، کشتی یونانی منظره ی بسیار قشنگی برای عکس انداختن می باشد. که می توانید لحظات خاطره انگیز وزیبایی را برای خود به ثبت برسانید.

بازدید : 20
جمعه 14 ارديبهشت 1403 زمان : 12:05

رستوران سنتی ترمه

در هتل گلدن پلاس قصر یک رستوران سنتی ایرانی قرار دارد بنام رستوران ترمه که دارای فضا و دکوراسیون سنتی جذابی می باشد، در طراحی این رستوران دیوارها و سقف را با آجرهای کرم و تزیینات آبی رنگ طراحی شده اند و میزهایی با طرح‌ های اصیل قدیمی در آن قرار گرفته است، پنجره‌ های ارسی و رومیزی‌ های ترمه و ظروف میناکاری از المان‌های سنتی ایرانی در این رستوران می باشد که فضای بسیار جذابی را به وجود آورده است، رستوران سنتی ترمه از دنج ‌ترین رستوران ‌ها و کافی‌ شاپ ‌های هتل گلدن پلاس مشهد که در طبقه دوم هتل قرار گرفته علاوه بر طراحی سنتی و زیبای این رستوران، کارکنان آن نیز لباس های قدیمی به تن دارند و ظروف قدیمی مسی که غذا در آن سرو می شود و در کنار یک موسیقی لذت بخش سنتی ایرانی فضای بسیار دلنشین که حال‌ وهوای قدیم را دارد را برایتان خاطره ساز می کند. رستوران سنتی ترمه دارای منوی متنوعی از غذاهای سنتی و خانگی می باشد که در کنار آن انواع چاشنی ‌های خانگی و سالادها نیز سرو می شود. ظرفیت رستوران ترمه حدود 100 نفر می باشد و از ساعت 12 تا 24 در خدمت مشتریان خود می باشد.

کافه رستوران فرانسیسکو

کافه رستوران فرانسیسکو هتل گلدن پلاس مشهد یکی از رستوران های فرنگی در هتل می باشد، کافه رستوران فرانسیسکو دارای طراحی فوق العاده و نورپردازی بی نظیری می باشد و دارای فضای داخلی و روبازی می باشد، کافه رستوران فرانسیسکو دارای پرسنل حرفه ای و منوی لذیذی از انواع غذاهای بین المللی و و جذاب ایتالیایی می باشد، کافه رستوران فرانسیسکو حدود ۷۰ نفر ظرفیت دارد و در طبقه بالای هتل گلدن پلاس قرار دارد ساعت کاری این رستوران از ۱۶ تا ۲۴ می باشد. با تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

رستوران تابستانی بارگاه

از دیگر رستوران های هتل گلدن پلاس مشهد رستوران تابستانی بارگاه می باشد، این رستوران دارای فضای باز و طراحی فوق العاده زیبایی می باشد، رستوران تابستانی بارگاه در طبقه دوم قرار گرفته و دارای منویی متنوع مناسب با ذائقه و سلیقه ‌ای را دارد، در این رستوران انواع غذاهای سنتی و نوشیدنی‌های سرد سرو می شود. رستوران بارگاه هتل گلدن پلاس مشهد حال ‌وهوای متفاوتی دارد و منظره ی زیبایی از حرم مطهر می باشد، رستوران تابستانی بارگاه حدود ۶۰ نفر ظرفیت دارد و از ساعت ۲۰ تا ۲۴ شب آماده خدمت رسانی به مسافران و مشتریان خود می باشد.

بازدید : 27
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 9:21

هتل ونوس چابهار

از هتل‌ های مشهور چابهار هتل ونوس می باشد، هتل ونوس چابهار یک هتل سه ستاره که در سال 1385 تأسیس شد. هتل ونوس چابهار دو طبقه و دارای 27 واحد اتاق‌ می باشد. هتل ونوس دارای معماری نسبتا مجللی می باشد، و ادارای امکاناتی نظیر به روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لابی مجهز و مجلل، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ می باشد.

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان از هتل‌ های چهار ستاره چابهار که در سال 1396 تاسیس گردید، هتل شاهان از هتل ‌های نوساز چابهار که دارای 58 اتاق می باشد، هتل شاهان در فاصله بسیار کمی از دریا قرار دارد، از امکانات رفاهی و تفریحی هتل شاهان چابهار شامل: وای فای، خدمات اینترنت، نمازخانه، سالن تماشای تلویزیون، فضای سبز، کتابخانه، رستوران ایرانی، سرویس بهداشتی مخصوص معلولان، گشت با هزینه، چایخانه سنتی، دستگاه واکس کفش، سیستم اطفاء حریق در اتاق، جعبه کمک های اولیه، کافی ‌شاپ 24 ساعته، آلاچیق، رستوران سنتی، سیستم اعلام حریق، فست ‌فود، لاندری، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، کمد لباس، مبلمان، مینی بار، لوازم بهداشتی، دمپایی، زنگ هشدار، چای ساز، پذیرش 24 ساعته، سالن ورزشی، تلویزیون LCD در لابی، پارکینگ با ظرفیت محدود، خدمات پذیرش، اتاق چمدان، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، تاکسی سرویس، سیستم تهویه، سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه رایگان، سالن همایش و کنفرانس، امکانات برگزاری جلسات کاری، زمین بازی کودکان، فکس، فروشگاه، بیلیارد می باشد.

هتل سپیده چابهار

از دیپر هتل های چابهار که در سال 1376 تاسیس شده است، هتل سپیده می باشد، هتل سپیده 2 طبقه و دارای 50 واحد اقامتی می باشد، این هتل به بازار سنتی بلوکان و ساحل دریای عمان نزدیک می باشد. از امکانات رفاهی در هتل سپیده چابهار می توان به، پارکینگ، لاندری، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، کمد لباس، مبلمان، آباژور، دمپایی، زنگ هشدار، حمام، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، تلویزیون LCD در لابی، پلکان اضطراری، خدمات تور، غذا و نوشیدنی، رستوران، روم سرویس، صبحانه رایگان، سایر خدمات، سرویس بیدارباش، سیستم تهویه، تاکسی سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، کپسول آتش نشانی، یخچال، وای فای، خدمات اینترنت، خدمات نظافت، لاندری، خدمات نظافت روزانه، نمازخانه، سالن تماشای تلویزیون، سالن همایش و کنفرانس، فکس، تلفن، خدمات پذیرش، صندوق امانات، اتاق چمدان، رستوران و چندین کافی شاپ می باشد.میتوانید بلیط هواپیما شیراز چابهار را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 281
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 931
  • بازدید ماه : 2238
  • بازدید سال : 7008
  • بازدید کلی : 7008
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی